3

3 november redan. Det är sjukt vad tiden går fort.
Inte klokt, tänk snart är det nytt år.

Sov till 8 idag vilket var jävligt skönt. Sovmorgon till 11. :) kan ju inte bli bättre.
Segaste dagen ever i skolan. Hade två lektioner och båda var hur tråkiga som helst...Så tråkiga så jag började spela på mobilen...haha.

Dagens roligaste var att jag och Mikaela hade likadana kläder på oss.
haha, svarta leggins, vitt linne och jeansskjorta! :D
Efter skolan var jag på ungdomsmottagningen för diverse orsaker. ;)
åkte hem och har nu ätit pizza (Y)
Jag har inget intressant att skriva längre..
Blöööööööööööööööööööööööööööööö.


en bild på mig och min bror sen isomras. (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0