tidsfördriv.

Exakt ålder? 18 år, 4 månader & 5 dagar.
Var bor du? I gemla 
Bor tillsammans med? Min mammi 
När tog du studenten? Jag tar studenten till sommaren, 2010
Något jobb? Nej inte ännu
Pussat någon idag? nepp..
Vad har du ätit idag? Frukost bestående av rostade mackor
Dagens smink? inget
Dagens roligaste? Two and a half men, hahaa skrattar lika mkt varje gång!
Har du många vänner? Japp och de är hur bra som helst <3
Hur många har du kysst? jadu, har inte precis räknat..
Har du pojk-/flickvän?  jajamen.
Vem pratade du med i telefon senast? Mamma

SENASTE..
..personen du kysste? Simon
..gången du spydde?  några månader sen
..gången du grät?  ingen aning.
..pizzan du åt? Hawaii med kebabsås = MUMS!
..gången du var i Göteborg? i sommras, på Liseberg
..gången du var i Stockholm?  Förra helgen :)
..gången du var full? 2 helger sen
..personen som såg dig gråta? mamma tror jag

VEM..
..vill du kyssa nu? Min älskling
..vill du sova bredvid inatt? Simon men Sara blir bra hon med ;)
..ska du träffa imorgon? får jag se då..
..sjöng du senast för? haha jag sjunger typ hela tiden
..vill du ta med på en romantisk resa nu? Simon
..förtjänar att dö? ingen

VAD..
..vill du helst göra nu? dansa, haha. nejmen jag kom inte på nått annat
..vill du ha nu? Pengar
..längtar du till? JULLOVET!
..är det bästa som hänt dig? Svår fråga.... men det finns mkt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0