1 oktober.

Tänk, redan första oktober.
det är sjukt vad tiden går fort!

Idag var det skola, satt och sov på geografin så Manne väckte mig tre gånger ;) haha
lite pinsamt kanske, men vafan ibland är man trött :D
Hade dans på idrotten med Mikaela som lärare. det var riktigt roligt :)
haha, jag är ju stel som en pinne så det såg rätt flummigt ut kan jag lova ;)
Sket i engelskan idag för jag hade inte läst boken så pallade inte sitta på en bokdiskussion i 1 h 20 minuter! :)))
åkte ist bussen hem med  bästa Johanna! <3 blir alltid så glad av dig.
Nu sitter jag här och har fått en ny crush!
Erik i idol, sjukt vad han sjunger bra!´
har lyssnat på det han sjöng på Kvalet igår flera gånger :)
hur bra som helst! (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0