a place in this world.

Måndag,
den värsta dagen på veckan..
Latin & naturkunskap.
Sen åt vi nån spya och sen vandrade jag ner mot nya och skulle ha körlektion! :)
Den gick superbra, har nog inte gått så bra nångång! :D
Körskolsläraren sa att jag gjorde en utmärkt fickparkering, inte ett fel ;)
och då blev jag glad, :D

Och ikväll hade jag och hannah planerat en överraskning för Johanna och den tänkte jag berätta lite om nu:
Hannah och jag kom på den smarta idén för några veckor sen att vi ville göra nånting för Oskar och Johanna.
Så vi lånade Johannas mobil och tog Oskars nummer :) vi smsade honom och bestämde att vi skulle beställa ett bord åt de på Akropolis. Det gjorde vi och idag gällde det!
Hannah och jag hade tidigare i veckan även skrivit 4 brev till Johanna och har lämnat det på ett eller annat sätt till henne. Men hon visste hela tiden att det var vi, så tråkigt. haha :D
Hon gjorde iaf som vi sa och åkte in med den bussen och sådär, och där mötte jag och Hannah henne och gav henne det sista kuvertet och där stod det att hon skulle träffa en person som betydde mkt för henne :)
och runt hörnet väntade Oskar!
Gud så glad hon blev, :D och det var ju det som var meningen!
Hannah, vi lyckades! <3

och jag hörde att de hade en toppenkväll :)



Kommentarer
Postat av: johanna

ALLT var helt underbart :) NI är underbara :) taaaaaack <3

2009-10-05 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0