fire burning.

HÖSTLOVHÖSTLOVHÖSTLOV!
det kan inte bli mkt bättre om jag ska vara ärlig

Igår var det Köpenhamn med geografigruppen som stod på schemat.
Åkte tåget från Växjö klockan 8 och var framme i den danska huvudstaden ca 11.
:)
Vi gick på någon stadsexursion (stavning? och såg byggnader och så.
sen hade vi 3,5 timmars fri tid.
Och då blev det shopping som stod på schemat :D
har tusentals affärer där så kul att bara kolla utan att köpa nått.
Lämnade Köpenhamn vid 5 och var framme vid 8.
Lisa, jag & Magda hade riktigt jävla roligt på tåget hem!
har inte skrattat så mkt på länge länge! (Y)

Sen på kvällen blev det studentfest!! :D
Halloween-tema och jag var mumie.
hade sjukt roligt, men kanske lite för mkt dricka men vafan.
sov 3 timmar inatt så är riktigt trött nu eftersom jag var duktig och var iskolan idag (kryss i taket ;)) men det är såna smällar man få ta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi håller tummarna då :D

2009-10-23 @ 21:27:16
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0