i gotta feeling

först & främst vill jag säga grattis till Johanna som klarade teorin idag :)
nur är det inte mkt kvar! :D <3


igår var det myskväll hos Erika med 4 fina vänner (:
johanna, hannah, tove & lollo.
vi pratade en massa om allt möjligt och sen avslutade vi med en film.
riktigt mysigt var det!
ikväll blir det bio med Jali och sen sover jag hos pappa i natt och sen imorgon åker jag till älsklingen :)
mysigt!
Vi ska bland annat fira våran tre månadersdag som var förra helgen :) <3

Får se om jag uppdaterar när jag är där, hoppas på det bästa!
Ha det bäst! Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Min helg har varit nasj! Allt fint med dig?

2009-11-01 @ 19:44:37
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0