Johanna 18 år!

Idag fyller världens bästa Johanna år!
18 hela år!

det är stort.
Johanna som jag har kännt i 12 år är en underbar tjej som är helt fantastisk.
jag är så glad att jag har dig som vän! Du är min inspirationskälla och jag tror på dig!
Jag vet att du alltid tar emot en med öppna armar, vad det än gäller.
Om man är ledsen eller glad. :)
och det betyder otroligt mkt för mig ska du veta!

Vi har varit med om så mkt tillsammans.
Har så många roliga minnen tsm med dig, det är helt sjukt!
Alla är oförglömmliga och jag kommer minnas de så länge jag lever.
Kommer du ihåg åseda i somras? när vi festade och hade det riktigt roligt :)
alla promenader vi har gått, vi har vandrat många många mil tillsammans.
Aldrig har man en tråkig stund med dig.

Ditt leende lyser upp en hel värld.
Du är alltid positiv, glad och vill alla väl.
Det är få som är som du, och det är GULD värt att ha en vän som du.
Våran vänskap är viktig för mig. Du har hjälpt mig genom många svåra stunder och jag vet att jag kan berätta allt för dig!
du är stark, den starkaste jag vet. Och glöm aldrig att jag tror på dig!
Kommer alltid finnas här för dig och jag hoppas att  vi kommer vara vänner livet ut!
Johanna Adolfsson, jag älskar dig! <3

Hoppas du har haft en kanondag men många överraskningar :)
Det var du värd!
Hoppas du blev glad för boken Hannah & jag gav dig och att du kan kolla i den varje gång du känner dig nere och då veta att vi alltid ställer upp för dig! :D


Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: <33

kom hit en dag vet jag , du har ju inte varit här än ^^

2009-10-04 @ 21:14:24
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: johanna

du är helt sinnessjukt bra, <3

2009-10-05 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0