skola, körlektion & bowling.

Det har min dag bestått av.
Svenska där man höll på att somna, naturlabb där vi blandade nått så vattnet blev rosa, mat på max, religion & geografi.
mötte upp mamma på stan efteråt och gick lite med henne, Sara ringde och sen hade jag körlektion.
Egenkörning i staden och stor landsväg :) nästa gång blir det att boka halkbana :D
så nu gäller det att verkligen satsa!

Bowling med Elin, Berne & Anton.
Berne hämtade mig här och vi åkte till Excelle och åt pizza. MUMS!
Bowlingen gick sjukt dålig idag... jag som brukar vara gym (A) haha! ^^
Nyss ringde Tobbe och han är ju för rolig ;D
Btw, jag är sjukt taggad för imorgon!!!! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0