skratt, dans och alkohol!

Precis vad gårdagen bestod av!
En riktigt lyckad kväll som inte kunnat sluta bättre :D
Vid 4 tiden kom Sara, Hannah, Totte, Tobbe, Johanna & Joakim till mig för vi skulle göra iordning oss. :)
vi hade det riktigt trevligt!
Tog bussen in klockan 17.50 och vi var framme hos Alle vid halv 7..
Där var det fina folk. Vi sjöng singstar, dansade, drack och hade det riktigt trevligt :)
det var lite snurrigt och galet med en riktigt trevlig stund ändå (Y)
Frammåt 11 tiden gick vi mot Oléo och där dansade vi loss.
Shakeshake! haha ^^
Drack Tequila Rose, tequila sunrise *2 och en sex on the beach! MUMS!
Träffade även Johan & Aldan, gamla barndomsvänner. Det var roligt :)
såg även massa andra folk man kände igen.
Elin & Berne kom senare och gud vad vi dansade. Dansade helt enkelt till det stängde vid två.
och gud vad ont jag hade i mina fötter då för jag dansade i klackar hela kvällen :O
kom i säng på Alexanders soffa efter 3, efter vi hade käkat fyllekäk på Donkan.

Idag vaknade man upp med huvudvärk, illamående och att det snurrade.
Sara och jag hjälpte Alexander att städa och då trodde jag att jag skulle dö.
Tänk själv att ta hand om sopor och gamla burkar och flaskor dagen efter man har druckit? :P
inte kul!
Åkte hem och var hemma runt halv 2.
Sen dess har jag sovit och vaknade vid 6.
nu har jag fortfarande ont i huvudet men ska snart gå och sova! :)

TACK ALLA FINA OCH UNDERBARA VÄNNER FÖR KVÄLLEN/NATTEN IGÅR!
ni är fantastiska <3

Bilder:











Dagen efter! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0