Come back down.

Denna höstiga onsdag började väldigt tidigt på morgonen.
Nämligen vid halv 6 hoppade jag upp från sängen (eller okej...inte hoppade) och valde kläder och fixade alla morgonrutiner :)
06.17 gick bussen.. en trött Carro skulle ha körlektion vid klockan 7!
Trots tröttheten gick det bra (Y)

Efter skolan mötte jag upp Johanna&Hannah.
vi gick ner mot Linnéparken för vi skulle ta massa massa bilder av en anledning som jag inte kan säga här ;)
men det saknades batteri så vi åkte hem en snabb vända och hämtade det och sen åkte vi in igen.
Laddade kameran på stationen medan vi åt :)
sen började vi om med att ta bilder :D
De blev finfina!
Toppen!

Nu efter 50 minuters prat i telefon med pojkvännen ska jag sova.
är dödstrött!
Godnatt :D

måste bara säga att Hannah och jag är bäst på att komma på överraskningar.
Det kommer bli toppen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0