don't bring flowers after when I'm dead.

Godkvällen!
Hur mår ni idag?
själv mår jag bara bra av många olika anledningar:
skolan var kul idag, Jali & jag hade det kul, mkt mkt skratt, umgåtts med vänner hela eftermiddagen och att det bara är tre dagar kvar tills jag får träffa Simon :)
saknar honom som tusan nu!

Slutade tidigt idag, nämligen vid 1, för engelskan var inställd för läraren var sjuk (Y),
så mikaela jag och Jali cyklade ner till stadsbibblan och satte oss för att jobba med vårat Naturarbete.
Men det gick inte för bra, vi skrattade mest hela tiden och hade det riktigt roligt :D
vi skrev en despositon sen blev det inte mkt mer, haha!
:) sen var jag lite med Jali & David på stan innan jag åkte hem.


Ikväll blir det dusch, idol & true blood :)
Puss & Kram




Bjuder på en riktigt bra låt : Don't bring flowers after I'm dead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0