don't worry, be happy!

Denna torsdag började med en föreläsning om Vilhelm Moberg...
Ja ni hör ju själva hur jävla tråkigt det låter och jag lovar det var exakt lika tråkigt som det låter :(
jag sov första timmen när nån randomsnubbe snackade, haha.
Sen kollade vi på två avsnitt av Raskens...
min nya favvoserie, NOT!

Engelskan var dock rolig :)
jag, mikaela, olivia, lejla och magda hade det riktigt roligt när vi skulle komma på nån berättelse om en grej som stod på pappret vi fick.
Ett exempel: You wake up in a bed the morning after with a stranger...
You sitting on a parkbench at 2 o'clock in the middle of the night wearing only pyjamas.
så skulle man då komma på en berättelse om detta och gud vad vi skrattade. :D
Det var verkligen dagens.
Nu har jag skrivit klart om bröstcancern och imorgon på hålet gäller det bara att skriva det på datorn och göra powerpoint! :D

Nu blir det True Blood.
Puss & kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0