Galet bra kväll!

Kvällen började med tacos hos Jali :)
massa prat & skratt, musik, fia med hutt, dans & kameran i högsta hugg!

frammåt halv 11 blev det ändrade planer, precis som jag trodde...så jag och emelie gick ensamma ner mot stan. gick till Pauze och beställde en varsin öl :)
och vem ser man inte komma gående mot mig om inte världens bästa Ante! :D
haha, vi satt och snackade med honom, gick vidare ut och satte oss. Sen kom även Dan och gav mig världens kram, det slutade med att vi 4 umgick hela kvällen (Y) toppen.
det var väldigt trevligt!
Kvällen förtsatte och det kom mer och mer folk, en del snackade man en del med :)
 det blev även slagsmål så man fick en öl över sig..
haha, men annars kan man verkligen inte klaga över kvällen! :D
kom hem till Emelie runt tre då jag stupade i säng!


åkte buss tsm med Erika :)

Ante & Emelie på Sports.

mer bilder kommer när jag fått alla! :)


Kommentarer
Postat av: Erika

vi är fett snygga :)

2009-09-07 @ 07:10:57
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0