going down.

You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down...

Åh döda mig nån, har haft denna låten på hjärnan hela dagen.
haha!
finns väl ingen som inte känner igen den?

Dagen började med körlektion klockan 8, idag var det parkering som gällde :)
köra in, backa in, fickpakera och hela köret.
Det var dock mkt lättare än vad jag trodde vilket var bra!
sen skolan för 1 lektion: religion!
jag bara älskar det för läraren är ju hur skön som helst :D
gick ner till stan med Hannah, mötte även upp Johanna.
jag köpte en jeansshorta och ett linne, (Y)
sen mötte jag upp sara och vi åkte bussen hem.
det var en trevlig bussresa tycker jag allt :)

Snart blir det långpromenad med fina vänner!
Pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0