Helgen.

Hejsan!
det har varit väldigt dåligt med uppdatering här, jag vet. Men jag har inte varit hemma sen i torsdags.
Här kommer en liten snabb resumé om vad jag har gjort i helgen:

FREDAG:
tog tåget mot Kalmar vid tre, tsm med Evelina. Vi satt och pratade hela tågresan ner och det blev även att vi åkte samma buss till Borgholm. Det var en väldigt väldigt rolig resa :D
kom fram till Borgholm runt 6 och där mötte Simon mig, hjälpte han med det sista på jobbet och senare på kvällen åt jag, Simon och Simons pappa Kinamat :)

LÖRDAG:
Klockan ringde vid halv 8..
mös lite och sen fick vi snabba oss med att äta frukost för vi skulle vara på plats på jobbet vid halv 9.
Sagt och gjort, var där vid halv 9, fixade iordning allt inför dagen.
Vid 10 öppnade vi och det var fullt acv folk hela dagen. Det var nämligen Skördefest på Öland i helgen...
Jag serverade mat/jobbade i köket och stod i kassan, STRESS STRESS STRESS upp till öronen!!
men det var faktiskt kul, och Jeanette som jag jobbade med var riktigt rolig :)
slutade vid 8, och då hämtade Simon mig ( vi jobbade inte på samma ställe) och vi åkte hem, duschade och sen cyklade vi ner mot stan. Kollade på fyrverkerier & åt på restaurang!
Mysigt!
var trötta så vi åkte hem ganska tidigt och somnade innan klockan var tolv.. haha

SÖNDAG:
Jobb denna dag med. :) 11-15. Var mkt lugnare idag.
Åkte till Simon och fick min lön.
så nu är man 3500 kronor rikare :D
Simon stjusade in mig till Kalmar stad och där var vi ett tag innan jag åkte hem vid 8.

Simon, jag tycker om dig mer och mer för varje gång! <3
jag är verkligen kär i dig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0