måndag igen.

Måndag  måndag måndag.
Jag tycker alltid att måndagar går så himla segt,
är det nån som håller med mig? :)
bara måndagen har gått så går veckan jättesnabbt,
haha nej undra hur många gånger jag har skrivit måndag nu? ;)

Första lektionen idag vid åtta var latin,
sen naturkunskap där jag, Jali & Mikaela satt i biblioteket och "pluggade" på vår naturkunskap.
vi skrattade mest måste erkännas ;P
Sen var det samhäll, där vi fick världens uppgift till onsdag nästa vecka.
USCH!
en ganska stor uppgift att göra, och har bara 3 lektioner på oss?
sjukt vilka krav läraren har...

Träffade Johanna & hannah på stationen, var med de en stund.
åkte bussen hem med Simone, Sara & Hannah,
(:
ute och promenerade med Sara när vi kom hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Pusssssen!

en söt bild på Emelie och mig :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0