nolife.com

- SKULLE DU HELLRE :

1. pierca näsan än tungan ? Tungan tror jag
2. vara seriös än rolig ? - Rolig så klart
3. dricka röd eller grön mjölk ? - ingen mjölk alls faktiskt
4. brinna upp eller drunkna ? - hm... brinna upp tror jag?
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? föräldrar, haha ^^



- RANDOM SHIT

1. är du kär i nån ? -
japp
2. sol eller måne ? - Sol
3. vinter eller höst ? - lite både och :)
4. vänster eller höger ? Vänster
5. soligt eller regn ? - Sol
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Vaniljglass



- OM DIG :

1. Hur mkt är klockan just nu ? -
17.16
2. Fullständiga namn ? - Mari Caroline Glans
3. Vart vill du bo ? - götebooooorg
4. Hur många barn vill du ha ? - 3 st
5. Vill du gifta dig ? - Det vill jag, är väldigt sugen på ett riktigt kyrkligt bröllop :)
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? - Rullar
7. Har du ätit sushi ? - jao ch det gör jag inte om!
8. Lyssnar du på nu ? - Ne-Yo
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - bra fråga...
10. Humör ? - Glad men lite trött



- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :

1. Kysst någon ? -
nepp
2. Sjungit ? - japp
3. Blivit kramad ? - Yes det har jag
4. Känt dig fånig ? - alltid! haha nej
5. Saknat någon ? - japp, alltid
6. Dansat galet ? - haha nej
7. Klippt håret ? - nej
8. Gråtit ? - nej det har jag inte
9. Ljugit ? - nej
10. Haft sex - nepp det har jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0