top of the world.

En seg dag iskolan idag men slutade med ett härligt skratt på Religionslektionen :)
hahahaha, jag skrattade så det rann tårar :D
hur många gånger ska jag behöva säga att jag älskar våran religionslärare? ;)

Efter skolan gick jag till pappas jobb, jag övningskörde vilket gick superbra (Y)
känner verkligen att jag är på g! bara för jag skrev det så vill jag lyssna på "Vi är på gång" med Tomas Ledin.
hahaha! Så, nu sökte jag på det på Spotify! hahahaha jag är knäpp!
vid tre mötte jag upp Tove i stan efter att ha fått ett sms av henne i skolan om att gå på stan :)
sagt och gjort, det gjorde vi & kul hade vi.
Pratade, skrattade, provade kläder & kollade på massa fina kläder.
Du är fin Tove, jag har saknat dig! <3

Snart börjar idol!
Puss

Kommentarer
Postat av: tove

detsamma carro<333

2009-09-16 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0