vilken dag...

Ja det är det enda jag kan säga..
VILKEN DAG!
hade idrott idag, och jag bestämde mig för att ge mig ut och springa uppe vid VAIS-torpet vilket jag aldrig skulle ha gjort.
Efter ha hållt ett ganska lugnt tempo ungefär en kvart så fick jag kramp i hela bröstkorgen och ner i revbenen...
jag stannade men fortsatte att gå, men efter kanske 500 meter kände jag mig svimfärdig och satte mig ner och blev sittandes.
Jali & Jennie som också var med som tur väl var. Jali ringde sjukupplysningen och sedan vårdcentralen och de ville då att jag skulle komma in direkt. Ola, (gympaläraren) körde ner mig och Jali till vårdcentralen, där tog jag EKG och blev nerskickad till akuten....
Där blev det mer EKG och massa blodprover, även världens bästa pojkvän sällskapade och var vid min sida hela tiden! <3

Nu är jag hemma.
och tack till alla vänner för dagen!
Pusss!


Kommentarer
Postat av: Sara

man tar så mkt förgivet och glömmer så lätt de småsakerna som kan förändra oss alla.

men glöm ALDRIG att jag älskar dig, <3

2009-09-11 @ 15:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0