helgen över.

Då var denna helg över...
återigen är det söndag, och jag hatar söndagar för det betyder alltid att jag måste lämna älskling :(
Men på tisdag ser jag han igen :D

I fredags umgicks jag med Jali heeela dagen lång, hur mysigt som helst :) va på stan, lagade & åt mat, kollade på tv och pratade en massa. Och när jag kom hem på kvällen var älskling hos mig!
i lördags var jag och älskling på tivolit, haha. Därefter åt vi Buffe på Hong Kong, hade en riktigt mysig myskväll.
Idag har vi inte gjort så mkt, mest tagit det lungt. Ute & gått en runda i det fina vädret :D

och nu sitter jag här själv och ska lägga mig i sängen och plugga!
Imorgon är det skola igen...Suck!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0