1 december

Det är sjukt vad tiden går fort.
Redan första december, och mysmånaden! :) tända ljus på kvällarna, se alla stjärnor & ljusstakar i fönstren.
bara 23 dagar kvar till julafton och jag har ingen aning om vad jag önskar mig eller vad jag ska ge bort..
Måste verkligen ta tag i det nu känner jag.
Som ni vet skulle jag ha träffat Tove idag, men som vanligt när vi ska träffas händer det ofattbara:
att vi inte kan träffas!
Antingen är vägen avstängd för att det är för mkt vatten, eller så är det snöstorm, eller som i detta fallet var det en lastbil som hade kört i diket och blockerat trafiken..
SUCK!
Jag tror att Gud vill oss illa. Så snälla Gud, låt oss få träffas snart! (A)
haha,
snart blir det filmmys med världens bästa!
jag & tove e ngång när vi lyckades ses, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0