9 december.

Snart jul, herregud!
Tiden går så fort och jag har ingen aning om vad jag önskar mig i julklapp.
Men om man inte önskar sig något så kanske man får en bättre överraskning?
haha det har jag inte tänkt på innan.
och så fyller Simon år den 23 och jag har absolut ingen aning vad jag ska köpa!
förslag någon?
men han behöver ju inte få så mycket eftersom han har det bästa, nämligen MIG!
:D haha


snart får jag även träffa alla mina vänner.
Jag ser mest fram emot att träffa Johanna & Hannah eftersom det var evigheter sen!
Ni får inte vara så långt borta..
Sen ska det bli så skönt att åka hem och vara hemma och bara vara :)
Nu ska jag mot stekpannan.
haha, mitt självporträtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0