in the ghetto.

Riktigt jävla bra!
Igår var det julbord och det var superdupergott!
därefter discobowling och vem vann om inte jag? :D
kom hem runt halv 12 och jag somnade som en stock!!
vaknade av en pussandes älskling idag,
det bästa sättet att vakna på :)
har varit på stan och handlat lite julklappar,
det är så svårt att komma på för jag har ingen fantasi alls!
men några är nu införskaffade vilket är bra!
ikväll kanske vi ska på bio - Harry Potta.
Men jag är inte alls så sugen på att se den så vi får se hur det blir med den saken.
ska iaf ut och äta något gott eftersom vi anser att vi inte alls har något gott hemma, haha
men ibland får man faktiskt skämma bort sig med lite lördagslyx :D
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0