utmaningen

Mina vänner, jag har fått inspiration av några av mina vänner om att göra "bloggutmaningen".
Så den kommer börja i dagarna!

Förövrigt så har jag just ätit pizza och det var hur gott som helst!
Jag tycker att älskling och jag förtjänar det eftersom vi springer till tvättstugan i 15 minusgrader :(
haha..
Idag har det förövrigt varit en bra dag, och hoppas att morgondagen bli lika bra.
och det tror jag, för då tar jag jullov!
wiho!
:)
Nu måste jag ta mig ut igen, brrrrrr kallt!
PUSS
så otroligt härlig bild!
kollade igenom min bilddagbok igår, och hittade massa gamla bilder. Bland annat denna :)
haha, nostalgi!!

Kommentarer
Postat av: Sara

älskar den bilden :D

2010-12-21 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0