white

Hur mycket snö kan det finnas?
det snöar hela tiden här och det tycker jag inte om!
jag menar, det räcker med den vi har!
Om någon timma tar jag bussen in till stan för att träffa Tove :) <3
vi ska gå på stan och bara mysa, vilket kommer bli toppen!!
jag undrar hur kallt det är ute, 8 minus 10 minus?
jag vill inte veta, gäller bara att klä på sig rejält :D
märkte nyss att min mössa och halsduk ligger i bilen som Simon har till jobbet..
får väl rota fram någon annan mössa.
Nehe, nu blir det att göra i ordning sig och vänta på att Tove ringer.
Det ska bli sjukt skönt att umgås med en vän och inte bara Simon hela hela tiden
inget illa menat, men det är två skilda saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0