19

Jag är just hemkommen från en promenad från Öpestorp.
Sov hos Hannah inatt tsm med Elin :) hade det mysigt. Somnade dock vid halv 5 och jag vaknade vid nio och var klarvaken, så lite trött måste jag nog säga att jag är. haha!

Gick därifrån vid 10 idag, tog ungefär 50 minuter att gå ( tror det är typ 5-6 km)
haha, jag är sjuk! Får skylla mig själv att jag nästan höll på att frysa ihjäl ^^
Tack tjejer för natten <3

igår fyllde Sara 19.
Vi överraskade henne med grillning i snön, filmtittande hos Totte.
Vi var 10 vänner som hade en trevlig stund tsm. (:

Snart ska in till stan för att träffa Madde, ska bli riktigt roligt.
Var ett tag sen nu.
Ha det gött!

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0