ett halvår, 6 månader!!

Det är helt sjukt!
jag har varit i hop med världens underbaraste pojkvän i ett halv år idag.
Jag älskar dig och hoppas att det bli många många fler månader! :)

jag minns så väl kvällen vi blev ihop..
Du kom till mig på onsdagen den 15 juli, jag åkte med dig till Kalmar den 17 juli.. På kvällen spelade vi kubb med Jali & David... Åkte hem till dig och kollade film & efter filmen kysste du mig. Var ute och gick och höll handen, vi tog försiktigt varandra i handen och pratade under en stjärnklar himmel. :)
den kvällen glömmer jag aldrig!
17 juli 2009

jag älskar dig Simon, always and forever.<3






Kommentarer
Postat av: Elin

Ni är så grymt söta tsm <3

2010-01-19 @ 16:48:47
URL: http://elinandeerssson.blogg.se/
Postat av: Carro

taaaack elin! :) <3

detsamma om dig och martin ;)

2010-01-20 @ 20:25:44
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0