göteborg.

Jag har verkligen haft en underbar helg tillsammans med älsklingen :)
Simon hade planerat ett överraskning till mig för att fira våra 6 månader tsm, och överraskningen var en resa till Göteborg!
Jag hade inte en aning om nånting så jag blev helt jätteglad :D haha.

Var framme i Göteborg vid 6 tiden och checkade in på hotellet och chillade. Sen gick vi och badade i poolen och bastade :) efter det gick vi mot stan och kollade läget och hamnade tillslut på en kinesrestaurang.
åt god mat och sen tillbaka till hotellet och myste :)
Upp med tuppen på lördagmorgonen och åt god hotellfrukost som är det bästa som finns! Gick ut på stan och kollade i affärer och hade det trevligt.. Tog tunnelbanan till Universeum och var där :) rätt kul faktiskt!
Åter på hotellet där vi stack till poolen och tog ett dopp, tillbaka på rummet för fix för att gå ut och äta.
Gick till en grekrestaurang och åt världens godaste mat! Planka & bananasplit till efterrätt! :D
MUMS!

Kollade på film och mös innan vi somnade som två stockar! :)
Tåget hem idag vid 12..
EN UNDERBAR HELG SOM JAG INTE GLÖMMER :D
Älskling och jag i Göteborg och en massa mys, kan inte blir bättre. <3

Jag älskar dig Simon, du är helt fantastisk! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var riktigt lyckat tycker jag:)Älskar dig med ska du veta, du är det bästa som hänt mig<3

2010-01-24 @ 18:29:06
Postat av: johanna

NI ÄR JU FÖR GOA!:)

2010-01-24 @ 19:33:42
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0