make your own kind of music.

Söndag är här igen..
Hatar söndagar! Dels för att jag alltid måste skiljas från min älskling och för att ångesten för skolan dyker upp!

Men kvällen slutade bra iaf, promenad med bästa johanna.
Pratade om allt mellan himmel&jord,
Du är otroligt bra tjejen och jag tycker om dig en massa.
ett hjärta till dig <3

Helgen har varit bra.
IKEA i fredags och köpte en säng :)
så nu har älsklingen och jag en stooooooor säng, haha :D
Träffade även min älskade Skånetjej ELIN! (: <3
Sen har vi bara myst,
älskar dig plutten <3

Nu blir det tv. Pusshej!


Das bett! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Min fina Carrobarro <3

2010-02-01 @ 11:31:41
Postat av: johanna

DU är helt underbar, och jag är otroligt glad över att jag har dig, <3

2010-02-01 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0