Nu har det gått för långt.

Japp det är nu jag börjar inse att det har gått för långt...
Men det anade jag ju redan innan, men när jag väl fick en varning så inser jag att det är allvar.
Jag fick idag varning om inställt studiebidrag. Det känns inte för bra, så nu måste jag verkligen ta skolan på allvar!

Första dagen i skolan idag efter lovet :) var lika tråkigt som vanligt..
efter skolan var det dags för Ki-Box med Jali & Mikaela.
det var krävande och jobbigt men gud så kul! ^^
Nu har jag ont precis överallt så ska lägga mig i sängen och kolla färdigt på Paradise Hotel, sen blir det till att nana.
Godnattgodnatt (:

Kommentarer
Postat av: Elin

tillsammans klarar vi det <3

2010-01-12 @ 09:39:45
URL: http://elinandeerssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0