väldigt längesedan...

Nu är jag här igen...
Herregud, jag har inte skrivit på evigheter.
2 veckor närmare bestämt och det känns konstigt.
Jag har saknat min lilla blogg.

Jag har tänkt att sammanfatta vad jag har gjort dessa två veckor och sen lovar jag att jag ska bli bättre på att uppdatera :) kalas, right? ;D

- Julafton var mysig med släkten. Fick blandade saker som jag blev väldigt nöjd med :)
- 25:(Juldagen) UTEKVÄLL med de bästa vännerna! Underbart! Riktigt rolig var det. Även lite för mkt dricka för min del ;) haha.
- Firade Simon som nu äntligen är 18! (:
- Åkte till Kalmar, har umgåtts med älsklingen i 9 underbara dagar. :D Kan knappast bli bättre! Vatt på stan, kollat på film, skrattat, passat hans småsyskon och bara myst! <3
- Nyår firades med älskling och vänner. Det var raketer till förbannelse, alkohol, "jag har aldrig", charader! Ja herregud, skratt´fanns det gott om kan jg lova :D Det var en bra kväll som slutade dessvärre lite sämre men det är sånt man får ta :) huvudsaken är att det löste sig tillslut.
- Åkte hem från Kalmar idag.. Även varit på en liten myskväll hos Alexander tsm med Simone och andra vänner. toppen (Y)

Nu är det Nytt år, nya tag. Bara tagit det lugnt änsålänge :) kan fortfarande inte fatta att det är nytt år. Det tar väl sin tid, jag kommer svara 2009 fortfarande om någon frågar mig om året... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0