Helgen.

Här var det ett tag sen man skrev.. men har inte haft tid!
I fredags åkte jag till Kalmar till älskling :)
tog det bara lugnt framför film på kvällen!
Sov rätt länge på lördagen, var på restaurang med hans familj vilket var väldigt trevligt :D
sen var Simon & jag på bio; Alice i Underlandet.. Se inte den, den var inte bra alls!
Mös och så på kvällen :)
& idag låg vi i sängen typ hela dagen tills vi skulle åka till stationen.
det gillas (Y).
Kom hem till Växjö och träffade klassen för Rytmikövning :D
o herregud... har inte skrattat så mkt på evigheter!
min klass är hur bra som helst trots allt ;D hahaha!

Nu blir det att kolla på tv tills jag somnar.
/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0