higher.

Skola idag, 1 lektion där vi pratade omskurningar :)
väldigt mysigt!
efter skolan träffade jag Madde, vi satt på Skåres och åt salladsbuffé i över två timmar!
Det gillas starkt!

Sen gick jag till simhallen och hämtade Johanna och vi gick till stan för att möta upp Sara.
Vi gick mot Konserthuset och ställde oss i den långa kön där vi väntade i 1 timma!
Sara skulle söka till Körslaget :)
Hon gick dock inte vidare men så starkt jobbat,
jag är stolt över dig att du vågade!! <3

Nu kommer snart min man!

/C

Kommentarer
Postat av: Sara

man måste våga för att komma någonstans, inte vara rädd för att lyckas. Annars är man bara en liten lort ;D hihi <3

2010-03-11 @ 15:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0