otursdag.

Dagen började med att jag hade skrivit mitt sista på mitt arbete och så och fixat med alla fotnoter och sådär, så glömde jag spara det nya som jag skrev!!!
Sen tappade jag bort mina nycklar (men hittade de senare dock)
När jag kom hem från skolan idag vilket var ganska tidigt så gjorde jag färdigt mitt dryga samhällsarbete, ÄNTLIGEN! Sen skulle jag börja med mitt svenskaarbete men kom då på att jag hade papprerna iskolan.
Smart Carro, eftersom jag var tvungen att skriva den idag för imorgon måste jag ägna kvällen åt naturplugg...

Så en väldigt bra dag!
Snart åker jag iaf in till stan och möter älskling :) det ändå positiva på denna dag :D
/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0