tankar.

Idag är det Maj, 3:e Maj.
Det är en månad till Balen idag... 1 vecka därefter är det STUDENTEN!
Visst längtar jag, hur mycket som helst.. Men vad händer därefter? Allt är slut, alla mina kompisar. Kontakten man har nu? Kommer man ha kvar den på samma sätt sen?
alla minnen.. usch! Det sista året har gått så sjukt jävla fort och jag fattar ingenting, det har bara rusat iväg.. Och snart är det slut och ångesten över hösten börjar komma. Just nu har jag inget jobb och alla tjatar på mig att jag ska söka. Men det är inte så jävla lätt som alla tror?!?!?Jag har inte sökt någon skola heller eftersom jag inte visste nånting om hur jag skulle göra och då anser jag att det bara är onödigt. Plus att jag måste jobba upp några betyg innan jag kan söka in på den utbildningen jag vill.
Vad kommer det bli av med mig i höst egentligen? Kommer jag bara sitta hemma och glo, eller kommer jag hitta ett jobb? det är det jag oroar mig över hela tiden.
Det ända jag längtar till nu är den 10 Juni. FRIHET. men på ett sätt längtar jag inte eftersom jag kommer sakna allt.. Så många minnen på tre år, det är sjukt!


Kommentarer
Postat av: Erika

Carro!

Njut av sista tiden nu, (den är mer underbar än allt annat tillsammans) och oroa dig inte för hösten nu. Ta det som det kommer! Du har pubrunda, skattjakt, bal, studenter & en hel jävla massa skratt och tårar framför dig. Jag är säker på att det kommer lösa sig till hösten & inte fan är du en sån som bara kommer sitta hemma eller hur?! du kommer hitta ett jobb Carro, det är bara att söka järnet! Och om du har betyg att plugga upp, så är det ju också något att göra eller hur!? :)

Jag ska inte ljuga, man tappar massa kontakter, även om man lovar sig själv att inte göra det. Men de som verkligen betyder något kommer finnas kvar :) du fixar det fint. & livet efter studenten är egentligen pretty wonderful ;) Ta hand om dig nu. KRAM

2010-05-04 @ 08:00:53
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0