helgen

Fredag:
blev hämtade här hemma klockan 9, började vår resa mot Malmö i snörusk,
sov en ganska lång stund på vägen dit.
Var framme runt 1 någon gång och då checkade vi in på hotellet.
Åkte en runda för att äta, sen tillbaka till rummet för att fixa oss inför kvällen!
anlände till Malmö Arena runt 6 tiden, det var en massa mingel med goodiebag m.m!
just nu har vi Läkerol för ett helt år framöver, haha.
För som en snål smålänning gick vi fram och tillbaka flera gånger ;D
Vi satte oss inne i arenan, så sjukt härlig känsla!
10500 personer...
så stort, så mäktigt!
Det var en upplevelse att få kolla på idol live, en helt annorlunda känsla mot tvn kan jag lova :)
Och Olle var het på gröten som tusan, han sprang runt som jag vet inte vad..
och Jay, vad ska man säga?
rys i hela kroppen.
Lördag:
Upp för hotellfrukost klockan 8 efter ha sovit riktigt gott,
vidare mot Köpenhamn för att kolla läget.
Var inne på Fisketorvet, (?)
ett stort köpcentrum..:D
behöver jag säga att jag var i himmelriket?
dock köpte jag ingenting..
Åkte senare hem och det var snöoväder precis hela vägen hem, så det tog oss ganska många timmar att komma hem.
Tur att det gick bra iaf :)
Väl hemma tog jag och älskling det lugnt!
Söndag:
första advent och vi har pyntat för fullt,
det är väldigt rött här hemma just nu men det är så mysigt! (:
Ja, det var allt för mig idag.
ha det bäst!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0