4 oktober

& johannas födelsedag!
stort grattis till en underbar vän!
BIG LOVE!



jag har inte skrivit här på ett bra tag, 1 vecka för att vara exakt!
i helgen blev det jobb, Ölands Skördefest & tro det eller ej, det var trevligt :)
på lördagskvällen blev det utgång med älskling, hans bror, Helena, Åsa & Niklas.
det var hur jävla roligt som helst rent ut sagt! :D:D
har haft en underbar helg helt enkelt!!
btw, köpte mig en ny dator idag :)
nu slipper jag snylta på Simons dator mer, haha.

på onsdag kommer jag till Växjö,
måste ju hinna träffa både Johanna & Hannah innan de åker till Norge...
:)

 


Kommentarer
Postat av: johanna

tusen tack finaste du :)

när kommer du hem imorgon? :D LOVE!

2010-10-05 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0