dancing on my own.

Tillbaka i Kalmar,
har haft en trevlig helg hemma i Växjö (ja, Växjö kommer alltid vara hem)
:) träffad älskade vänner och haft en bra tid.
och nu sitter jag i lägenheten igen och saknar min mamma.
Jag vill bara komma hem och vara hemma 1 hel vecka så jag bara kan umgås med min mamma!
men just nu går inte det eftersom jag jobbar dagarna i ända..
Har iaf köpt ett nytt köksbord idag,
ett barbord! :D
asnice!
I veckan ska vi tapetsera om köket för vi har tröttnat på vår röda vägg,
sen efter det kommer det upp bilder!
Snart kommer älskling hem från affären,
& då blir det mat. Sen blir det att mysa ner oss i soffan framför en film :)
jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0