snow.

Jaha, idag var det snö på morgonen!
jag tycker inte om denna tiden.. Jag fryser ihjäl när jag sätter fötterna utanför dörren :D
måste verkligen inhandla ett par vinterdojor så jag kan behålla mina fötter!
Idag blev jag så sjukt sugen på att lyssna på julsånger, jag & Simon satt och sjöng för fullt på jobbet :)
haha.
btw, var inne på Hemköp och skulle köpa en Burn, går fram till kassan för det borde inte vara några problem?
men ack så fel jag hade, för vad händer? Kassörskan frågar om jag är 15 (eftersom åldersgränsen är 15 på energidrycker) jag blev helt paff och sur som in i h******! haha, så arg svarar jag: Jag är för helvete till och med 19!
haha :D
LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0