because of you.

Sitter och väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara så jag kan gå ner och slänga i den sista tvätten innan vi åker iväg ett ärende..
men varför går tiden så sakta just när man väntar på en tvättmaskin?!?! haha.
Förövrigt har jag jobbat idag, 7.16.
det tär på krafterna vill jag lova, särskilt när det är samma tider varje dag.
Men ska inte klaga, är ju ett jobb (:
hungrig är jag med! Ska fjäska lite för älskling för att se om vi kan stanna någonstans och köpa nått gott :D
fan vilken gottegris jag är, men jag älskar det. (eller inte).
Haha nu ska jag sluta babbla.
Hörs snart igen!
PUSS



jag för någon dag sedan! hej armlös?

Kommentarer
Postat av: Malin

Du blev skitsnyggt i håret då klippte dig! Även om det kanske var ett tag sedan.. Och jag måste bara fråga, vart köper man kors örhängen?..

2011-05-04 @ 16:26:06
URL: http://malinjosefine.tumblr.com
Postat av: Malin

Du blev skitsnyggt i håret då klippte dig! Även om det kanske var ett tag sedan.. Och jag måste bara fråga, vart köper man kors örhängen?..

2011-05-04 @ 16:26:15
URL: http://malinjosefine.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0