måndag morning

Efter en fullspäckad helg är det nu måndag igen. I fredags mötte jag upp fina Simone på stationen, hämtade grabbsen och sen var festen igång :) det var faktiskt riktigt trevligt! Det var inte lika roligt att gå upp i lördagsmorse kan jag meddela. Haha, så innan vi var igång var klockan halv 3. Då stack vi till Subway och åt, körde till Maxi och handlade massa gott till kvällen och hämtade även pizza. Haha, snacka om äkta bakismat!
en bra helg om ni frågar mig!
Idag är det som sagt måndag och planen är egentligen att jag ska ta mig till Universitetet för att skriva in mig. Men jag har bestämt mig för att inte plugga eftersom jag har tänkt i nya banor så jag skiter nog i det. Det blir bara bökigt..
Så nu vet ni det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0