trysil

Tjenatjena mittbena!
idag har det varit sjukt kallt att åka skidor,
och det var just idag vi bestämde oss för att prova på backarna i Norge.
Trysil närmare bestämt :) typiskt..
Jag kunde dock bara åka två åk för jag häll på att frysa ihjäl! (:
men hade det trevligt inne i värmestugan med massa trevligt folk!
Jag kan erkänna att jag längtar hem lite granna, skidlivet är inte riktigt min grej,
och med hem menar jag Växjö..
Det är så mycket som händer där nu,
nästa vecka kommer världens bästa Johanna hem,
även Klara & Rebecca :)
kan inte bli mycket bättre!
Plus att jag saknar mamma, pappa & bror.
Har ju inte träffat nån av de som jul eller till och med innan dess..
Men nog med deep talk,
svärfar håller på att laga oxfilè.
Kommer bli hur gott som helst :D:D
Ha det bäst!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0