17 januari.

Dagens datum betyder att älskling och jag har varit tillsammans i 1½ år!
Det är stort!
I lördags var vi ju ute och åt, och gud så gott det var. Både förrätt, varmrätt & efterätt!
Kunde inte bli bättre :)
Kom ihåg som om det vore i går vi låg hemma i hans säng och kollade länge varann i ögonen innan den riktiga första kyssen. Underbart <3.
Idag har jag varit i skolan (det kändes konstigt att skriva) och haft en mattelektion.
Och jag kan ju säga att det märks att jag inte kollar i en mattebok på över 1 år..
Särskilt när vi skulle göra ett test idag, haha. Men jag tror ändå att det gick hyfsat :)
Har precis dammsugit litegrann och nu sitter jag i soffan!
Imorgon blir det jobbb!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0