2011 i Oslo

Har haft ett supernyår! Kunde inte bli så mycket bättre faktiskt :)
jag och 8 underbara vänner tog tåget till Göteborg i fredagsmorse,
därefter buss till Oslo. Men till slut var vi framme!
festen började med en gång och vi slutade på aker brygge för att kolla in raketerna!
awesome!
igår gick vi på en lååångpromenad och tog det allmänt lugnt på dagen & sen på kvällen blev det utgång igen!!
vi gick till en kareokebar och sjöng ;D
Idag är det ju vår sista dag här, och jag kan säga att vi inte har gjort något alls.
men det är sköööönt med såna dagar!
imorgon blir det hemgång vid 11.15.
har verkligen haft 4 superdagar med de bästa!
big love!! <3

bilder kommer när jag kommer hem och när jag får tillgång till internet,
för vårt verkar ha ballat ur...
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0