komvux.

Idag har jag varit hurtig!
Klockan ringde halv 8 men kan erkänna att jag snoozade till kvart över.
och det behövde jag verkligen eftersom jag inte alls sov bra inatt..
Tog bussen vid halv tio, skulle vara vid Komvux vid halv 11 för information.
Allt gick bra och det verkar vara jättemånga i min ålder så jag tror det kommer bli super :)
på måndag klockan 10.00 börjar min första mattelektion.
Efter jag var klar där traskade jag över på andra sidan gatan och besökte arbetsförmedlingen.
Pratade lite med en tjej som jag ska ha möte med nästa vecka! great. (:
och nu är jag hemma och pastan står på spisen.
så därför måste jag kila så jag får mat!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0