2 år!

Jag har haft de 2 bästa åren i mitt liv.
tillsammans med Simon Gunnarsson,
ord kan inte beskriva hur mycket jag tycker om honom.
Han är allt för mig och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom.
Det är han som får mig att må bra, det är han som får mig att le om jag varit ledsen.
Jag älskar honom över hela mitt hjärta.
jag älskar honom nu & föralltid.
<3
Dagen började med pannkaksfrukost. Jag överraskade älskling :)
dagen fortsatte med massa mys. Film, picknick i slottsparken där vi bytte presenter (jag fick ett jättefint halsband),
middag på restaurang & bio.
närhet är liksom det enda som behövs! Känna att man har någon som tycker om en så sjukt mycket.
kunde inte bli mycket bättre helt enkelt!
fina halsbandet som jag fick i present :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0