real friendship never ends

Jag har haft två toppendagar med dessa tjejer!
de kom till mig i fredags runt 7-tiden. direkt hem till mig för att leta kläder och fixa sig :)
det var dags att göra Kalmar osäkert! Ner till mcdonalds för lite käk och sen vidare till Harrys,
där satt vi största delen av kvällen! Det var hur nice som helst, bra musik, mycket folk och roliga danser!
Det kunde inte bli så mycket bättre helt enkelt.
runt 1-tiden åkte vi  med Simon hem, då var vi nöjda! en toppenkväll.
lördagen spenderades på stan. Det blev lite shopping. Elin åkte hem vid 3,
och då gick Johanna, jag & simon vidare till Thai Silk för maaaaat! sen körde vi Johanna till en kompis.
tack för helgen tjejer. Ni är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Bättre helg kunde det inte bli :) <3

2011-07-17 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0