mååååndag.

Godmorgon!
redan ny vecka, hatar att helgerna alltid ska gå så fort?
Jag är ju ledig idag (ja, fast egentligen har jag ju matte men har hoppat av) så ska ta mig ner till stan en sväng :)
igår var ingen bra dag alls, bråk med Simon i över tre timmar. Har aldrig hänt innan. Men vi löste det ganska bra sen ändå som tur väl är.
blev tvkäll hela kvällen!
Men på torsdag intar jag Gemla och denna gången är det säkert! Bra va, Johanna? ;D
nehe, nu får jag inte sitta här och lata mig. Dags för frukost.
PUSSEN

Kommentarer
Postat av: johanna

JAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D ses dåååå!

2011-03-28 @ 19:20:08
Postat av: tove

och vi ses oxå dåååååååååååååå :D:D:D

2011-03-29 @ 13:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0