the queen

Nu har jag dammat, dammsugit & skurat golven i hela lägenheten :)
alla fönstren är öppna med så vi får in härlig frisk luft!
det är ju härligt väder med denna fredag.
Solen lyser, fåglarna kvittrar.
Ska nog inviga mina solglasögon för detta året!
Jag hoppas verkligen att våren är här för att stanna nu :D
Måste hoppa in i duschen nu, går runt i pyjamas fortfarande.
Sen vid 5 ska vi fira Erik, och halv 8 kommer Tove :)
Jag tror att denna dagen kommer bli awesome. Eller inte tror, vet!
Ha en härlig fredag allihopa.
LOVE



Kommentarer
Postat av: Victormariann

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2012-01-05 @ 12:17:31
URL: http://victormariann.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0