training

Jobb idag,
efter var det dags för träning!
Det kändes riktigt skönt måste jag säga :)
ben, armar & rumpa.
Nu har jag duschat och känner mig färdig inför kvällen eller vad man ska säga. Haha
nu blir det bara filmmys och sedan sova.
jätteroligt inlägg, jag vet! (NOT) Men när jag jobbar finns det inget roligt att skriva. Det är liksom samma sak hela tiden!
Jag saknar Johanna som gå runt i Gemla,
där jag med kunde ha varit om jag inte var tvungen att jobba.
När hon äntligen är hemma från Oslo så måste jag vara borta..
jag kallar det äkta vänskap.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag saknar dig och det är så sjukt ensamt här hemma :( <3

2011-03-08 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0